Diehl Meterings webbplats optimerad för bättre användarupplevelse

Diehl Meterings webbplats optimerad för bättre användarupplevelse Diehl Meterings webbplats optimerad för bättre användarupplevelse
Nyhetsmeddelande

Diehl Meterings webbplats optimerad för bättre användarupplevelse

Som en del av våra fortsatta ansträngningar att förbättra kundupplevelsen har vi optimerat vår webbplats för att göra innehållet tydligare, mer relevant och lättare att hitta. Orienteringen på sidan har omprövats för att bli mer användarinriktad, med en mer intuitiv meny på hemsidan. Vi har också omstrukturerat befintligt innehåll och lagt till nya sidor för att fokusera på hur våra lösningar kan hjälpa dig.

Målet är att omplacera innehållet ur kundens perspektiv så att du snabbare kan få tillgång till den information du behöver. Du hittar fler lösningsspecifika sidor, inklusive våra vattenlösningar (Non-Revenue Water) och värmelösningar (Smart Leak Detection, Energy Network Analytics). Det finns också ett nytt avsnitt om system och programvara, som omfattar fördelarna med vår programvara för datahantering IZAR och vår konsumentapp IZAR@HOME.

Webbplatsförnyelsen följs av lanseringen i mars av vår kundportal, en särskild onlineplattform som är speciellt utformad för att ge kunderna enkel tillgång till nyheter, teknisk dokumentation och de senaste nedladdningarna av mjukvara. Vi kommer att fortsätta vår strategi att göra innehållet mer användarorienterat med fler uppdateringar av webbplatsen inom den närmaste framtiden.

Håll ögonen öppna för fler nyheter om webbplatsen inom kort. Under tiden bjuder vi in dig att själv utforska den förbättrade surfupplevelsen!