Diehl Metering webside optimeret for bedre brugeroplevelse

Diehl Metering webside optimeret for bedre brugeroplevelse Diehl Metering webside optimeret for bedre brugeroplevelse
Nyheder

Som en del af vores fortsatte bestræbelser på at forbedre kundeoplevelsen har vi optimeret vores hjemmeside, for at gøre indholdet mere tydeligt, mere relevant og lettere at finde. Browseroplevelsen er blevet genovervejet, for at være mere brugerorienteret, med en mere intuitiv menu på hjemmesiden. Vi har også omstruktureret eksisterende indhold og tilføjet nye sider, for at fokusere på hvordan vores løsninger kan hjælpe dig.

Målet er at omplacere indholdet, set fra kundens perspektiv, så du hurtigere kan få adgang til de oplysninger du har brug for. Du finder flere løsningsspecifikke sider, herunder vores vandløsninger (vandledningstab) og opvarmningsløsninger (Smart Lækage Detektion, Varme Netværks Analyser). Der er også et nyt system & software-afsnit, der inkluderer fordelene ved vores IZAR-datastyringssoftware og IZAR@HOME forbruger-appen.

Opgraderingen af hjemmesiden følger lanceringen af vores kundeportal i marts 2021, en dedikeret online platform, specielt designet til at tilbyde kunderne let adgang til nyheder, teknisk dokumentation og de nyeste software downloads. Vi vil fortsætte vores strategi om at gøre indholdet mere brugerorienteret med flere websiteopdateringer i den nærmeste fremtid.

Hold øje med flere nyheder om hjemmesiden snart. I mellemtiden inviterer vi dig til selv at udforske den forbedrede browseroplevelse!