HYDRUS 2.0 och IZAR STELLA håller dataflödet igång på AWWA ACE22

HYDRUS 2.0 och IZAR STELLA håller dataflödet igång på AWWA ACE22 HYDRUS 2.0 och IZAR STELLA håller dataflödet igång på AWWA ACE22

På årets AWWA ACE22 visar Diehl Metering upp HYDRUS 2.0 BULK och IZAR STELLA LoRa AMI System. Kom förbi vår monter för att gå igenom vår gigantiska HYDRUS 2.0 BULK.  Upplev det senaste inom ultraljudsteknik för kommersiell mätning från insidan av mätaren.  Dessutom kommer vårt toppmoderna IZAR STELLA AMI-system att visas upp.  Upptäck hur vår lösning överträffar dina nuvarande mätsystembehov och förbereder ditt företag för framtida krav på "smarta städer".

Diehl Metering-teamet är redo att välkomna dig i monter 15114!

Efter två års frånvaro får du inte missa detta tillfälle att återknyta kontakter med yrkesverksamma inom vattensektorn och stärka värdefulla affärsrelationer.