HYDRUS 2.0 & IZAR STELLA holder data strømmende på AWWA ACE22

HYDRUS 2.0 & IZAR STELLA holder data strømmende på AWWA ACE22 HYDRUS 2.0 & IZAR STELLA holder data strømmende på AWWA ACE22

På dette års AWWA ACE22 udstiller Diehl Metering vores HYDRUS 2.0 BULK og IZAR STELLA LoRa AMI-system. Kig forbi vores stand for at gå igennem vores kæmpe HYDRUS 2.0 BULK.  Oplev det nyeste inden for ultralydsteknologi til kommerciel måling fra indersiden af måleren.  Desuden vil vores topmoderne IZAR STELLA AMI-system blive vist frem.  Opdag, hvordan vores løsning overgår dine nuværende behov for måling og forbereder dit forsyningsselskab på fremtidige "Smart City"-krav.

Diehl Metering-teamet er klar til at byde dig velkommen på stand 15114!

Efter 2 års fravær, må du ikke gå glip af denne mulighed for at genoptage kontakten med fagfolk fra vandsektoren og styrke værdifulde forretningsforbindelser.