Embedded World Exhibition & Conference i Nürnberg

Embedded World Exhibition & Conference i Nürnberg Embedded World Exhibition & Conference i Nürnberg

Embedded World Exhibition & Conference i Nürnberg visar hela världen av inbyggda system, de senaste produkterna och innovationerna inom IoT, hårdvara, mjukvara, systemteknik, säkerhet och trygghet, SOC-design (system-on-chip), inbyggd vision och mycket mer.
Det är en av de viktigaste mässorna för elektronikindustrin och ett viktigt datum i vår kalender.

I samarbete med mioty®-alliansen, som är en av dess grundande medlemmar, kommer vi att vara närvarande för att visa upp vår IoT-teknik och kompletta lösningar genom operativsystem och mjukvara, hårdvara och tjänster som täcker alla aspekter av inbyggda system.
Programmet innehåller liveintervjuer med medlemmar av miotys rådgivande styrelse och Diehl Metering-experter, samtal om IoT:s framtid, smarta städer, smart mätning och fördelarna med övervakning för allmännyttiga företag!

Kom och träffa oss mellan den 21-23 juni på Nuremberg Convention Center, hall 5, monter 5-265, för att träffa oss!

Vi ser fram emot att träffa dig och berätta allt om mioty® , den mest lättillgängliga, robusta och effektiva lösningen för massiva IoT-anslutningar på marknaden!