Embedded World Exhibition & Conference i Nürnberg

Embedded World Exhibition & Conference i Nürnberg Embedded World Exhibition & Conference i Nürnberg

Embedded World Exhibition & Conference i Nürnberg afslører en verden af indlejrede systemer, nyeste produkter og innovationer, relateret til IoT, hardware, software, systemudvikling, sikkerhed, SOC (system-on-chip) design, indlejret vision og meget mere.
Det er en af de vigtigste messer for elektronikindustrien og en vigtig dato i vores kalender.

I samarbejde med mioty®-alliancen, som er et af dens stiftende medlemmer, vil vi være til stede for at vise vores IoT-teknologi og komplette løsninger gennem operativsystemer og software, hardware og serviceydelser, der dækker alle aspekter af indlejrede systemer.
Programmet indeholder live-interviews med mioty-rådgivere og Diehl Metering-eksperter, taler om fremtiden for IoT, intelligente byer, smart metering og fordelene ved overvågning for forsyningsselskaber!
Se det fulde program her

Kom og mød os fra den 21. til 23. juni i Nürnberg Convention Center, hal 5, stand 5-265.
Hent din gratis billet online med koden ew22web.

Vi glæder os til at se dig og fortælle dig alt om mioty®, den mest tilgængelige, robuste og effektive løsning til massiv IoT-tilslutning på markedet!