Milstolpe för Diehl Metering Sverige: Sinfra ramavtal för värmemätare undertecknat

Diehl Metering deltog för första gången i anbudsgivningen till Sinfra för ramavtal för Värmemätare och Insamlingssystem och är mycket tacksamma för förtroendet att få bli ramavtalsleverantör.

Bo Schiller (Head of Sales) och Christian Unterländer (Regional Director, Scandinavia) undertecknade kontraktet den 15 Januari 2019. Högkvalitativa produkter, öppen och standardiserad kommunikation och en världsledande leverantör av helhetslösningar var avgörande faktorer för att bli ramavtalsleverantör till Sinfra.

Ungefär 80% av de svenska energibolagen kan nu se fram mot möjligheten att beställa våra produkter och lösningar genom det ramavtal som Sinfra tillhandahåller.

Tillsammans med Sinfra och de svenska kunderna kommer vi att fortsätta att utveckla vår produktportfölj och erbjuda nya innovativa lösningar för värmemarknaden.

Sen tidigare har Diehl Metering även ett ramavtal för Vattenmätare och Insamlingssytem.

SINFRA RAMA AVTAL SUCCESSFULLY SIGNED

SINFRA RAMA AVTAL SUCCESSFULLY SIGNED SINFRA RAMA AVTAL SUCCESSFULLY SIGNED
Från vänster till höger: Lars-Erik Larsson (VD Sinfra), Christian Unterländer (Regional Director Scandinavia), Sophia Rörström (Inköpskoordinator Sinfra), Bo Schiller (Försäljningschef DMSE, DM).