Video från Diehl Metering tar upp de utmaningar som vi alla står inför.

Vår nya video fokuserar på de stora utmaningar som berör oss alla - och som är särskilt relevanta för Diehl Metering.

Video från Diehl Metering tar upp de utmaningar som vi alla står inför. Video från Diehl Metering tar upp de utmaningar som vi alla står inför.
Nyhetsmeddelande

I dag sätter globala trender ett allt större tryck på vår planets naturresurser. År 2050 kommer det att finnas fler människor på jorden än någonsin tidigare, och vår konsumtion av vatten och energi förväntas nå all-time-highs.

Uppvärmning och kylning står för närvarande för avsevärda nivåer av växthusgasutsläpp, och vattenförluster genom Non-Revenue Water är ett växande problem, särskilt i utvecklingsländerna.

Men det behöver inte vara så här. På Diehl Metering tror vi att vi kan vara en katalysator för förändring. Genom innovationer inom smart mätning kan vi skapa ny effektivitet i vatten- och energinäten. Genom vårt engagemang för kunder och samhällen kan vi ge människor kontroll över hur de använder vatten och energi. Och genom vår beslutsamhet och vårt ledarskap kan vi göra det möjligt för alla att ta itu med utmaningarna tillsammans.

Med andra ord, på Diehl Metering ger vi möjlighet till en hållbar framtid.

Titta på vår video om utmaningar