Diehl Metering släpper en kort video som lyfter fram sitt varumärkesuppdrag

På Diehl Metering kretsar allt vi gör kring hållbarhet. Vårt uppdrag är att skapa varaktigt och ansvarsfullt värde för vår planet, våra medarbetare och våra kunder.

Diehl Metering släpper en kort video som lyfter fram sitt varumärkesuppdrag Diehl Metering släpper en kort video som lyfter fram sitt varumärkesuppdrag
Nyhetsmeddelande

I en ny video beskriver vi de tre huvudpelarna i detta varumärkesuppdrag: Kundtillfredsställelse kommer först, våra medarbetare är vår drivkraft och ansvar är vår plikt.

För oss är dessa vägledande principer inte förhandlingsbara. Det är därför vi hjälper våra kunder att skapa bestående värde för deras verksamhet och för miljön. Det är därför vi ger våra team möjligheter till innovation och till att göra verklig skillnad för människor överallt. Och det är därför vi ger samhällen möjlighet att hantera vatten och energi på ett mer ekonomiskt och ansvarsfullt sätt.

Detta är vårt uppdrag. Det är vårt sätt att involvera alla i dagens utmaningar. Och det är så här vi skapar en hållbar framtid.

Titta på vår video om vårt uppdrag