Diehl Metering lancerer Smart Heating Laboratory i Kina

Den 22. juli 2021 indviede Diehl Metering et nyt Smart Heating laboratorie i Luoyang, Kina. Gennem laboratoriet sigter vi mod at accelerere innovationen inden for smart opvarmning, bedre betjening af lokale kunder og koordination af vores aktiviteter i Central- og Vest kina.

Diehl Metering lancerer Smart Heating Laboratory i Kina Diehl Metering lancerer Smart Heating Laboratory i Kina
Nyheder

Lanceringen af det smarte varmelaboratorium er en milepæl i vores strategi om, at blive en førende leverandør af varmeløsninger i Kina, og til arrangementet deltog talrige repræsentanter fra varmeforsyninger over hele landet.

Som et topmoderne R&D-center, vil laboratoriet primært blive brugt til at udvikle og teste nye smarte varmeløsninger, der dækker alt fra systemarkitektur og hardware til software og kontrolstrategier. Målet er at levere mere diversificerede og brugervenlige løsninger, der opfylder vores kunders fremtidige behov.

Desuden vil laboratoriet fungere som en reception og servicecenter for kunderne. Takket være sin strategiske placering, vil det nye sted levere hurtigere og pålidelige tekniske tjenester til Luoyang og omegn.

Avanceret testfacilitet

Smart Heating Laboratory er blevet udstyret med et simuleringssystem med moduler, der dækker alle hovedprocesserne i et centraliseret varmesystem, herunder en elkedel, varmevekslerenheder og multifunktionelle sekundære opvarmningsnetværk.

Gennem IoT -teknologi har vi digitaliseret testsystemet for at gøre det både informativt og intelligent. På denne måde, kan vi simulere forskellige hydrauliske afbalanceringsmetoder og strategier for regulering af varmekilder, så vi kan identificere de mest rationelle varmeløsninger til varmebehov, under forskellige varmeforbrugsscenarier.

Diverse aktiviteter

Laboratoriet drives af Diehl Meterings team baseret i Jinan, hvor projektledere og teknikere regelmæssigt arbejder der. Der vil også være lokale teknikere i Luoyang, der er ansvarlige for den daglige drift, vedligeholdelse og ledelse af laboratoriet.

Mens forskning og udvikling vil være det centrale fokus, vil den nye bygning også blive brugt til møder og til uddannelse af teknikere og kunder.