Diehl Metering fejrer sit første jubilæum på LinkedIn

Nyheder
Diehl Metering fejrer sit første jubilæum på LinkedIn Diehl Metering fejrer sit første jubilæum på LinkedIn

Den 3. marts 2020 lancerede vi vores officielle Diehl Metering LinkedIn-side som en del af vores strategi for at være tættere på vores kunder, partnere og medarbejdere. I det efterfølgende året har vi sendt emner lige fra holdpræstationer og produktlanceringer til branchetrends og kundesucceshistorier.

Vi tilstræber ikke kun at holde dig opdateret med virksomhedsnyheder via LinkedIn, vi stræber også efter at give dig indsigt i livet hos Diehl Metering, at dele originale artikler om fremtiden for vores branche og at pege dig mod løsninger og innovationer, der kan hjælpe med at transformere din virksomhed.

På vores første jubilæumsdag har vi næsten 2.000 følgere. Stor tak til alle, der har fulgt, delt og reageret på vores indlæg. Fortsæt gerne med at støtte os aktivt på LinkedIn med hashtagget #DiehlMetering. Til gengæld lover vi at fortsætte med at sende indsigtsfuldt indhold, som du vil læse!

Følg os nu