Forår 2022-udgaven af Microsofts Technology Record er netop blevet udgivet. Vores teams er glade for at få denne mulighed for at dele en række løsninger og inspirationer til en mere bæredygtig fremtid.

Deler vores forpligtelse til bæredygtighed i microsoft’s technology record magazine Deler vores forpligtelse til bæredygtighed i microsoft’s technology record magazine

Annette Geuther, vores Salgschef, ser på, hvordan vi hjælper forbrugere og forsyningsvirksomheder med at reducere vand- og energiforbruget (side 140). I takt med at ressourcerne bliver stadig mere værdifulde, giver intelligente målerløsninger, datadrevet netværksintelligens og IoT os mulighed for at løse store udfordringer i forbindelse med vand, opvarmning, køling og undermåling.

I dette nummer præsenterer Sebastian Wäschle vores MES-projekt (Manufacturing Execution Systems). Den er udviklet af projektlederne Christoph Dümmler og Florian Einzinger i samarbejde med OPEX, IE og IT og spiller en afgørende rolle i digitaliseringen af produktionen. Ved at indsamle store mængder produktionsdata kan virksomheder prioritere gennemsigtighed og optimere processer (side 23).

Mourad BOUFENAR, vores chef for Global Portfolio Management Software & Related Services, forklarer også kort, hvordan vores IZAR-løsninger og -software, gør det lettere at overvåge vandnetværk og forbrugsmønstre, så forbrugere og udbydere kan spare penge og ændre deres vaner (side 137).

Vi er virkelig begejstrede for den positive effekt af disse innovationer - og stolte over at arbejde sammen med Microsoft og andre ligesindede partnere.

Læs mere her.