COVID-19: Vi arbejder stadig for vore kunder, mens vi passer på hinanden

På tværs af alle vores sites har vi etableret nye protokoller og arbejdsmetoder til fortsat at betjene vores kunder og samtidig overholde de højeste standarder for sundhed og sikkerhed.

Virksomhedskommunikation

Den aktuelle globale pandemi af COVID-19 påvirker alle vores liv og vores daglige forretning. I denne udfordrende periode forbliver Diehl Meterings absolutte prioritet sundheden og sikkerheden for dets medarbejdere, partnere og kunder.

Som en socialt ansvarlig global virksomhed foretager vi alle de handlinger, vi kan for at begrænse spredningen af virussen. Vi overvåger nøje udviklingen i forbindelse med Coronavirus i de områder, hvor vi driver forretning.

På alle vores sites implementerer vi den nødvendige sundheds- og sikkerhedsbeskyttelse, så vi kan fortsætte med at tjene vores kunder til de højest mulige standarder.

Vi har især intensiveret vores hygiejne- og sikkerhedsforanstaltninger, desinficerer produktionssteder kontinuerligt og begrænser stærkt adgangen til lokalerne til tredjepart. Vi har oprettet protokoller til karantæne og hjemmekontor som forebyggende foranstaltninger. Vi informerer med jævne mellemrum vores medarbejdere om risiciene og smitteveje ved virussen, så de individuelt kan tage bedre forebyggende handling og dermed undgå smitte.

Alle disse foranstaltninger er rettet mod at bevare integriteten af vores produkter samt opretholde sundheden og sikkerheden for alle involverede.
Pr. 17. marts fungerer alle vores produktionssteder normalt. Vi fortsætter med at tage alle nye ordrer, men på grund af aktuelle forhold kan vi ikke forpligte os til leveringstider. Naturligvis holdes alle kunder opdaterede på ændringer i deres ordrer.

I lyset af det internationale rejseforbud, lukning af grænser og hidtil usete foranstaltninger til en hidtil uset folkesundhedskrise, vil vi gerne påpege, at vores situation kan ændre sig fra dag til dage, time for time. Vi arbejder derfor sammen med vores kunder og partnere for at opdatere hinanden regelmæssigt om den seneste udvikling.

Vi forbliver tilgængelige til spørgsmål og bekymringer og kan nås via telefon, e-mail eller Skype. Vi vil gerne forsikre alle vores kunder om vores fortsatte engagement til dem og deres forretningsbehov.

Lad os forblive sikre og raske sammen.

Dr Christof Bosbach,
CEO, præsident for Division Board Diehl Metering