Sverige: en ny rammeaftale underskrevet med Sinfra

Nyheder
Sverige: en ny rammeaftale underskrevet med Sinfra Sverige: en ny rammeaftale underskrevet med Sinfra

Diehl Meterings smarte vandmålere har fået godkendelsesstemplet af Sinfra - den svenske centrale indkøbsinstans for forsyningsselskaber, der styrker vores fodfæste på det svenske marked. Den seneste rammeaftale betyder, at Sinfra nu inkluderer Diehl Meterings produkter til vandsegmentet på sin liste over godkendte produkter. Dette følger en milepælsrammeaftale for vores termiske måleprodukter i 2019.

Sinfra forener over 190 medlemmer fra fjernvarme, vand og elektricitet - hvilket repræsenterer 80% af svenske forsyningsselskaber. Det forpligter til at vælge den bedst mulige teknologi, såvel som bæredygtige produkter og tjenester ud fra et teknisk, miljømæssigt og økonomisk perspektiv.

Den nye aftale, der blev underskrevet den 2. oktober betyder, at Sinfra tilføjer Diehl Meterings vandprodukter til deres liste, samt bekræfter deres tillid til vores høje standarder for kvalitet og pålidelighed. Som resultat, har svenske vandforsyninger nu muligheden for at vælge vores produkter til at forbedre deres netværk. Desuden konsoliderer denne aftale vores tilstedeværelse på markedet og giver os mulighed for at bringe vores ekspertise til svenske forsyningsselskaber.