Diehl Metering udsender første meddelelse om fremskridt

Som en del af vores engagementet i FN's Global Compact, har Diehl Metering offentliggjort sin allerførste Communication on Progress (COP). Denne årsrapport indeholder en erklæring fra Dr. Christof Bosbach, vores administrerende direktør, hvori han udtrykker vores fortsatte støtte til Global Compact, samt en opdateret oversigt over vores handlinger og resultater inden for bæredygtighed.

Diehl Metering udsender første meddelelse om fremskridt Diehl Metering udsender første meddelelse om fremskridt

Offentliggørelsen af COP, markerer et år efter at vi officielt underskrev Global Compact, FN's frivillige initiativ for virksomheder til at bidrage til en bæredygtig verden. Formålet med rapporten er at vise, hvordan vi implementerer Global Compact's 10 principper på fire områder (menneskerettigheder, arbejdskraft, miljø og antikorruption).

Ligesom vores bæredygtighedsrapport, der blev offentliggjort i slutningen af 2021, indeholder den oplysninger om de 7 prioriterede programmer, som vi har udviklet internt for bæredygtighed. Den indeholder også opdaterede tal, herunder KPI'er inden for menneskerettigheder og ressourceforvaltning.

Derudover har vi fastsat mål for hver af de fire søjler i Global Compact. Målene er:

• Menneskerettigheder: styrkelse af ligestilling og mangfoldighed
  • Miljø: reduktion af vores CO2-aftryk og udvikling af vores projekt om vurdering af drivhusgasser.
  • Arbejdskraft: skabelse af et retfærdigt og sikkert arbejdsmiljø.
  • Bekæmpelse af korruption: prioritering af årlig vækst gennem fair forretning.

Hvis du vil vide mere, kan du downloade hele vores meddelelse om fremskridt her.