Diehl Metering registrerer en samlet kundetilfredshed på 92%

Nyheder
Diehl Metering registrerer en samlet kundetilfredshed på 92% Diehl Metering registrerer en samlet kundetilfredshed på 92%

Tidligere på året gennemførte vi en grundig kundeundersøgelse. Resultaterne viser, at vi samlet set har et meget højt tilfredshedsniveau over hele verden, mens en detaljeret opdeling har gjort det muligt for os at identificere de mange områder, hvor vi gør det godt - og en række områder, vi skal styrke.

Fra januar til maj 2020 foretog vi en tilfældig stikprøve på 596 kunder via telefon, e-mail og online og stillede dem en række spørgsmål, for at vurdere deres tilfredshedsniveau. Hver salgsregion og kundesegment var repræsenteret, og vi sørgede også for at inkludere en bred vifte af virksomhedsstørrelser.

Det samlede tilfredshedsniveau for vores kunder kom på 92%, en fremragende score, der belønner vores indsats for at være mere kundeorienteret. Kunder var særligt tilfredse med kvaliteten af vores produkter (99%), deres forhold til Diehl Metering-salgsteamene (99%) og kvaliteten af vores håndtering af klager (97%).

Vores portefølje blev også nævnt som en vigtig kilde til tilfredshed (94%) sammen med værdi for pengene (93%) og vores logistikservice (90%).

På andre områder har vi plads til forbedringer. Visse tilfredshedsgrader var lavere i salgsregion 1 (USA, Canada og Caribien). Dette må forventes, da vi er nye på markedet - og takket være undersøgelsen ved vi nu, hvilke områder vi først skal have fokus på at forbedre. En anden udfordring, vi vil tackle, er leveringsforsinkelser og behovet for at holde kunderne informeret om disse forsinkelser.

Gennem undersøgelsen har vi en god forståelse af, hvordan vores kunder ser os. De overordnede resultater viser, at vi er velpositionerede og godt opfattede. Fremover vil vi fortsætte med at styrke vores fokus på kunderne, især i de områder, hvor scoren var lavere.

Ved den næste undersøgelse i 2022 tilstræber vi at forbedre resultaterne yderligere og sikre, at vores kunder er mere tilfredse end nogensinde.