Diehl Metering opnår Multiple site certificering

I 2019 lancerede Diehl Metering et integreret styringssystem (IMS) til at hjælpe med at standardisere vores aktiviteter og sikre, at vi opfylder flere krav på tværs af alle områder: juridisk, metrologisk, ISO, sundhed og sikkerhed, informationssikkerhed, ATEX m.fl. For vores kunder giver det sindsro: de kan være sikre på, at vores produkter opfylder de samme høje standarder overalt i verden.

Nyheder
Diehl Metering opnår Multiple site certificering Diehl Metering opnår Multiple site certificering

IMS fordele

• Ved at kombinere alle processer i én, gør IMS os mere produktive og endnu mere reaktive for vores kunder
  • IMS sikrer, at vores produkter og løsninger opfylder alle interesserede parters forventninger og juridiske krav
  • IMS gør os til et firma, der konsekvent opretholder høje standarder for produktkvalitet, miljøbeskyttelse, sundhed og sikkerhed.
  • IMS er fundamentet for bæredygtig vækst, der hjælper os med at betjene vores kunder bedre på lang sigt og skabe ny værdi

IMS certificering

IMS gør det lettere at gennemføre revisioner og vurderinger på tværs af alle Diehl Meterings afdelinger. Vi blev for nylig revideret af LNE *, som beviste vores overholdelse af kravene i modul D i direktiv 2014/32/EU, også kendt som MID.

Derudover er vi indstillet til at blive tildelt IMS certificeringer af Quality Austria ** efter at have opfyldt kravene i ISO 9001: 2015 og ISO 14001: 2015 standarder for kvalitet og miljø. Disse certificeringer beviser, at vi arbejder meget effektivt, og ISO-godkendelsesstemplet åbner potentialet for at vi kan komme ind på nye markeder.

Produktmærkning

Efter vores MID-produktionsgodkendelse vil du bemærke nogle små ændringer på produktemballagen fra 7. juli 2020. Produkterne vil nu omfatte følgende information:

• Vores unikke MID-godkendelseslaboratorienummer -> 0071
  • Vores standardfremstillingsadresse: Diehl Metering GmbH Donaustraße 120 DE-90451 Nürnberg
  • En harmoniseret EU-erklæring inklusive vores nye modul D (fabrikations) godkendelsesnummer

Med IMS er vores organisation stærkere end nogensinde. Det åbner nye muligheder for os, for vores partnere og for vores kunder.