Diehl Metering kundearrangement i Grækenland: en stærk partnerskabsfejring

Diehl Metering kundearrangement i Grækenland: en stærk partnerskabsfejring Diehl Metering kundearrangement i Grækenland: en stærk partnerskabsfejring

I samarbejde med vores lokale distributør og partner Achaiki Oreichalkoyrgia, organiserede Diehl Metering sit første kundearrangement i Grækenland i Athen, på det smukke Grand Hyatt Athens d. 23. september 2022.

Hr. Adamopoulos, General Manager for Achaiki Oreichalkoyrgia, og hans datter, åbnede begivenheden med en tale på græsk, efterfulgt af taler fra vores salgsdirektører. Arrangementet blev afholdt på græsk, eller oversat fra engelsk til græsk, for at forbedre kommunikationen med vores kunder. Det var et vigtigt tegn på tilstedeværelse og tillid, som vores 40 gæster satte stor pris på.

Formålet med arrangementet var at drøfte de specifikke udfordringer og kundekrav. Både Diehl Meterings- og Achaikis ekspert teams var glade for at præsentere vores løsninger til automatisk måleraflæsning (AMR), avanceret målerinfrastruktur (AMI), mobilt og fast netværk, samt håndtering af vandtab gennem flere casestudier.  Vores intelligente vandmålerløsninger, især HYDRUS ultralydsvandmåler, har også mødt stor interesse som et direkte svar på udfordringerne med vandbesparelse.

Arrangementet sluttede med en festlig middag med alle deltagere, partnere og kunder. Det var en lejlighed til at fejre Achaiki Oreichalkoyrgia's 40 års jubilæum.

Ud over tilfredsheden hos vores kunder, som er en søjle i vores aktivitet, var denne begivenhed en mulighed for at forny vores tillid og styrke vores samarbejde med Achaiki Oreichalkoyrgia, vores partner siden 2008. Vi vil gerne takke dem for alle de resultater, de har opnået indtil nu, og for alle de resultater, der vil blive opnået i fremtiden.

Hele arrangementet kan sammenfattes som en stor succes i Grækenland, som vi har til hensigt at gentage for yderligere at møde vores partnere og kunder over hele verden, og tilpasse vores løsninger til deres lokale udfordringer.