Bæredygtighedsrapporten beskriver Diehl Meterings tiltag for en bedre verden

Diehl Metering har udgivet sin bæredygtighedsrapport, som nu er tilgængelig i digitalt format. Rapporten forklarer konkret, hvad vi gør for at hjælpe med at forme en mere retfærdig, mere etisk og mere ansvarlig fremtid i overensstemmelse med FN's 17 Sustainable Development Goals (SDG'er).

Bæredygtighedsrapporten beskriver Diehl Meterings tiltag for en bedre verden Bæredygtighedsrapporten beskriver Diehl Meterings tiltag for en bedre verden

Bæredygtighed har i lang tid været en prioritet hos Diehl Metering. I dag er det en kernedel af vores identitet, da vi arbejder med kunder, lokalsamfund og partnere for at styrke en bæredygtig fremtid for alle. I vores nye bæredygtighedsrapport kan du se, hvilke tiltag vi gør for at få dette til at ske.

I 2021 underskrev vi officielt United Nations Global Compact, det frivillige initiativ, der fastlægger 10 bæredygtige forretningsprincipper inden for 4 nøgleområder. Rapporten fortæller hvad vi gør inden for hvert af disse områder – Menneskerettigheder, Arbejdsmarked, Miljø og Anti-korruption – og hvordan vores virksomhed gør en forskel.

Du kan også læse om vores egne 7 prioriterede programmer. Disse tiltag er vores nøgledrivere, for at sikre bæredygtig og etisk vækst sammen med vores forretningspartnere. De dækker følgende emner: Innovation til at støtte vores kunder; bæredygtig leverandørstyring; bruge øko-design til at styre hele livscyklussen af vores produkter og løsninger; lokal forsyning og lokal produktion; ansvarlig ressourcestyring i vores anlæg; og hvordan vi investerer i den langsigtede fremtid for dig, vores teammedlem.

Rapporten giver et øjebliksbillede af, hvad vi har sat i værk indtil nu – og hvordan vi vil fortsætte med at styrke vores indsats på alle områder af bæredygtighed.

Se rapporten her