Reiner Edel volgt Thomas Gastner op als CFO van Diehl Metering

Na 8 jaar CFO van Diehl Metering te zijn geweest, gaat Thomas Gastner een nieuwe uitdaging aan binnen de Diehl Group. Hij zal worden opgevolgd door Reiner Edel, die een ruime professionele ervaring op het gebnied van financiën heeft.

Reiner Edel volgt Thomas Gastner op als CFO van Diehl Metering Reiner Edel volgt Thomas Gastner op als CFO van Diehl Metering
Press release

Op 1 mei 2021 krijgt Thomas Gastner een nieuwe functie als hoofd van het Transition Office van de Diehl-groep. Wij willen hem bedanken voor zijn jarenlange inzet en wensen hem veel succes bij het creëren van nieuwe efficiëntie en synergieën binnen de Groep.

Wij zijn blij Reiner Edel te mogen verwelkomen als onze nieuwe CFO. Hij is afgestudeerd bedrijfskundige en heeft tijdens zijn carrière een breed scala aan financiële functies binnen en buiten de Diehl Group bekleed. Hij was commercieel directeur van Diehl Aviation en hoofd financiën bij het inmiddels ter ziele gegane Diehl Aircabin GmbH. In maart 2020 stapte hij over naar de Radar Division van Hensoldt Sensors als Head of Finance & Controlling. Wij zijn verheugd hem opnieuw te verwelkomen bij de Diehl Group als CFO van Diehl Metering.

Lees het hele persbericht
Lees onze persmap