Sverige: Sinfra rammeaftale for varme underskrevet

Diehl Metering Sverige deltog igen i udbuddet fra Sinfra om varmerammekontrakten og gennemførte den med succes.

Sverige: Sinfra rammeaftale for varme underskrevet Sverige: Sinfra rammeaftale for varme underskrevet

Sinfra er en indkøbsforening. Foreningens formål er at fremme medlemmernes økonomiske interesser ved, på vegne af medlemmerne og ud fra et bæredygtighedsperspektiv, at købe teknisk udstyr og serviceydelser i forsyningssektoren. Sinfra har i dag 265 medlemsvirksomheder i forsyningssektoren i Sverige - hvilket er ca. 90 procent af de svenske forsyningsselskaber.

Den nye rammeaftale gælder primært energimålere til varme og køling og relaterede produkter og ydelser.

Den ny underskrevne aftale betyder, at Sinfra fortsætter og bekræfter sin tillid til vores høje standarder for kvalitet og pålidelighed. Som følge heraf, vil svenske forsyningsselskaber fortsat have mulighed for at vælge vores produkter, for at forbedre deres netværk. Derudover konsoliderer denne aftale vores tilstedeværelse på markedet, og giver os fortsat mulighed for at bringe vores ekspertise til de svenske forsyningsselskaber.