Over 1 million HYDRUS ultrasonic målere: årsagerne til en succeshistorie i UAE

Nyheder
Over 1 million HYDRUS ultrasonic målere: årsagerne til en succeshistorie i UAE Over 1 million HYDRUS ultrasonic målere: årsagerne til en succeshistorie i UAE

Vi har for nylig fejret en milepæl i UAE, da vi har leveret 1 million ultrasonic målere til dem. I UAE, der dækker de 7 Emirater, samarbejdede Diehl Metering med højt kvalificerede distributører med over 50 års erfaring. Disse succesrige partnerskaber har gjort os til den foretrukne løsningsudbyder i UAE med over 10 års succesrigt samarbejde.

Vores målere er godkendt af alle 5 regeringsforsyninger, der dækker hele vanddistributionsnettet i UAE. Årsagerne bag denne enstemmige tilfredshed ligger i kvaliteten, pålideligheden og nøjagtigheden af vores produkter og de fremragende forhold, vi skaber med forsyningsselskaberne.

De løsninger, vi implementerede, er skræddersyet til forsyningsselskabernes specifikke behov. For eksempel valgte Dubai en fast netværksløsning, et system, der ikke kræver nogen aflæsninger på stedet, hvilket gør det til et tilpasset valg i et område, hvor miljø og klimatiske forhold kan være ekstremt udfordrende. Vores løsningers tilpasningsmuligheder tillader en komplet tilpasning til at imødekomme forsyningernes krav. Uanset hvilken løsning de vælger, leverer vores netværksløsninger effektive analyser og indsigt og giver forsyninger mulighed for at skabe bedre netværkseffektivitet.

Vi er taknemmelige for vores partneres tillid, der gjorde det muligt for os at nå 1 million Hydrus milepæl i UAE. Vi sætter en ære i at være en del af UAEs revolutionære udvikling og ser frem til vores næste partnerskab.