Opretholdelse af enestående kvalitet gennem virtuelle Factory Acceptance Tests

Nyheder
Opretholdelse af enestående kvalitet gennem virtuelle Factory Acceptance Tests Opretholdelse af enestående kvalitet gennem virtuelle Factory Acceptance Tests

Når udstyr eller systemer fremstilles, er en Factory Acceptance Test (FAT) et obligatorisk trin, for at sikre de højeste standarder for kvalitet og ydeevne. I det nuværende miljø er det imidlertid udfordrende at foretage en FAT på vores produktionssteder. Set i lyset af nuværende rejsebegrænsninger, statslige regler og virksomhedspolitikker, kan det endda være umuligt.

Derfor har Diehl Metering i Bazanowice, Polen udtænkt et nyt værktøj, der gør det muligt at udføre FAT'er på afstand. Teamet har sammensat en instruktionsvideo, der beskriver hvert trin i produktions- og kvalitetsprocessen, så virtuelle FAT'er kan realiseres for kunderne. Videoen indeholder præcise forklaringer og beskrivelser fra kvalitetsteamet, der dækker hele FAT-processen og sikrer, at testen gennemføres korrekt.

Med dette nye værktøj kan vi levere de høje standarder, som vores kunder forventer, samtidig med at vi respekterer de nuværende begrænsninger. Derudover hjælper vi med at beskytte vores medarbejdere og kunder under pandemien.