Ny brochure viser smarte vandløsninger

Ny brochure viser smarte vandløsninger Ny brochure viser smarte vandløsninger
Nyheder

For at hjælpe kunder i vandsektoren med at navigere i deres udfordringer og finde de bedste løsninger, har Diehl Metering sammensat en ny brochure. “Smart Water Solutions” tilbyder indsigt i at gøre vandforvaltningen mere intelligent og mere ansvarlig for forsyningsselskaber, kommuner og industrivirksomheder.

I den hurtigt udviklende vandsektor skal virksomheder håndtere en stadig bredere vifte af problemer, herunder vandledningstab, fjernaflæsning af målere, datapålidelighed og katastrofehåndtering. Samtidig skal de overholde regionale og internationale regler og opfylde forbrugernes forventninger med hensyn til bæredygtighed.

Hos Diehl Metering har vi stor erfaring med at udvikle og optimere vandnet til en bred vifte af kunder. Vi var det første firma, der markedsførte en ultralydsvandmåler, HYDRUS, og vi har for nylig fejret 30-året for vores banebrydende ultralydsteknologi.

I vores nye "Smart Water Solutions"-brochure tilbyder vi en kundecentreret tilgang til de store udfordringer, som alle, der opererer i sektoren, står over for, med anbefalede løsninger og fordele. Du vil lære, hvordan vores banebrydende teknologi hjælper med at drive operationel effektivitet og optimere omkostningsbesparelser, samtidig med at det sætter dig i stand til at øge kundetilfredsheden og bidrage til bæredygtighed.

På tværs af vores portefølje er vores smarte måleløsninger tilpasset forsyningsselskaber, undermålervirksomheder samt handel og industri. Frem for alt tror vi på at fremtidssikre dit netværk, for at give dig ro i sindet på lang sigt – uanset om du ønsker at automatisere måleraflæsninger eller implementere intelligente analyser for at vandledningstab.

Find ud af, hvordan du kan drage fordel af vores smarte vandløsninger ved at downloade vores nye brochure nu.

Se vores Smart water solutions video