Diehl Metering Customer Day: Anden udgave af vores egen udstilling i Danmark

Diehl Metering Customer Day: Anden udgave af vores egen udstilling i Danmark Diehl Metering Customer Day: Anden udgave af vores egen udstilling i Danmark

Efter stor succes i 2018, arrangerede Diehl Metering den anden udgave af deres Customer Day i Danmark i Vejle, d. 10. april 2019.

Størstedelen af begivenheden blev afholdt på dansk for, at forbedre kommunikationen til vores kunder. Som et lille ekstra tiltag, åbnede regionsdirektøren for Skandinavien - Christian Unterländer også arrangementet med en tale på dansk. Dette var virkelig værdsat af de 60 gæster og hædret med et stort applaus.

I år brugte vi morgenen til at vise nye løsninger og oplevelser. Om eftermiddagen blev gæsterne opdelt i to workshops - Vand og Varme. Målet var at identificere hvad kundernes største udfordringer og krav til Diehl Metering er i dag. De 60 deltagere var rigtig glade for arrangementet, der i år hovedsageligt blev afholdt på dansk og med danske emner.

Hele arrangementet kan opsummeres som endnu en stor succes i Danmark, som vi ikke kun vil gentage her i Danmark, men på samme måde også i Sverige.