Diehl Metering tildeles Ecovadis bronzemedalje på verdensplan

For sin første evaluering af flere anlægsområder, har Diehl Metering opnået bronze-anerkendelsesniveauet på EcoVadis' platform til vurdering af bæredygtighed. I de tidligere år har vi udelukkende indsendt vores Saint-Louis-anlæg i Frankrig til vurdering. Beslutningen om at anmode om en global evaluering, afspejler vores ønske om at opretholde de samme høje standarder for bæredygtighed i hele vores virksomhed.

Diehl Metering tildeles Ecovadis bronzemedalje på verdensplan Diehl Metering tildeles Ecovadis bronzemedalje på verdensplan

EcoVadis vurderer virksomheder ud af 100, for deres resultater indenfor 21 bæredygtige kriterier, der dækker en bred vifte af ikke-finansielle forvaltningssystemer. Disse omfatter miljø, arbejdskraft og menneskerettigheder, etik og bæredygtige indkøb. For alle kriterierne vurderer platformen en organisations politikker, handlinger og resultater i forhold til dens størrelse, beliggenhed og branche.

Takket være vores vedvarende engagement i bæredygtighed og kontinuerlige tiltag fik Diehl Metering en samlet score på 55/100, hvilket placerer os blandt de 27 % bedste virksomheder i sektoren på verdensplan. Vi fik en særlig god bedømmelse i kategorien "miljø" med en score på 70/100. I alle kategorier opnåede vi mindst 50/100.

Denne første medalje er en anerkendelse af vores indsats for bæredygtighed i hele verden. Nu vil vi bygge videre på dette fundament ved at sætte os nye mål med fornyet ambition om at konsolidere og forbedre vores score næste år.

Hvis du vil vide mere om vores nye certifikat, kan du besøge vores webside.