Diehl Metering lives the European Week of Sustainable Development

Diehl Metering lives the European Week of Sustainable Development Diehl Metering lives the European Week of Sustainable Development

We have been committed for more than 10 years to live the European Week of Sustainable Development within our company, an action that is part of our CSR approach, Living our Social Responsibility.

For this 2019 edition (from May 30 to June 5), we organized in France, workshops for the employees around the 17 Sustainable Development goals set by the UN: relations with schools, ecological footprint, health-safety, responsible consumption, blood donation1, virtual reality on the theme of automatic meter reading, participation in the citizen contest "At work, I go cycling ...!"2.

With a very good participation rate of 83%, we are proud of our commitment to a more responsible and sustainable future.

Find all the UN Sustainable Development Goals here:https://www.un.org/sustainabledevelopment/en/

1 In partnership with the French Blood Establishment, dondesang.efs.sante.fr
2 French regional contest to encourage employees to go to work in soft modes of transport, defi-jyvais.fr

Sie nutzen derzeit einen veralteten Internet Browser, der aus technischen Gründen nicht mehr länger unterstützt wird. Bitte wechseln Sie zu einem aktuellen Internet Browser, wie z.B. Edge, Chrome, Firefox oder Safari, um die Website ohne Einschränkungen nutzen zu können.

Einwilligung

Zur optimalen Gestaltung unserer Website möchten wir Google Analytics verwenden. Hierdurch werden durch Google Daten erhoben, aggregiert und uns als statistische Übersicht zur Verfügung gestellt. Wenn Sie "Einverstanden" klicken, willigen Sie in das Tracking durch Google Analytics ein. Die Einwilligung ist freiwillig und jederzeit widerrufbar. Wenn Sie "Ablehnen" klicken, erfolgt kein Tracking. Weitere Informationen finden Sie in unserer Datenschutzerklärung.